Sveikatos lašas | Mankštos sveikatinimui
242
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-242,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Mankštos sveikatinimui

Nėščiųjų mankšta

Nėštumas labai svarbus ir atsakingas laikotarpis moters gyvenime. Užsiėmimai nėščiosioms padeda lengviau išnešioti vaisių ir pasiruošti gimdymui. Mankštinantis gerėja placentos kraujotaka, vaisius gauna daugiau deguonies, gerėja nėščiosios nuotaika, o teigiamos emocijos labai svarbios būsimo kūdikio nervų sistemos formavimuisi. Mankštą galima daryti bet kuriuo nėštumo laikotarpiu, jei nėra būklių, kurių metu mankštintis negalima.

Ši mankšta taikoma tikslu lavinti raumenų jėga, didinti sąnarių paslankumą,  stiprinti mažojo dubens raumenis, kurie svarbūs gimdymo metu, mažinti įtampą nugaros srityje, gerinti medžiagų apykaitą, širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemų veiklą, kuri labai svarbi kūdikio vystymuisi,  mažinti gimdymo komplikacijų riziką.

Mankštoje  naudojamos įvairios priemonės: didieji ir mažieji kamuoliai, svareliai, gumos, gymstick lazdos ir t.t.

Kūno tobulinimo mankšta

Kūno tobulinimo mankštos metu atliekami įvairūs funkciniai pratimai naudojant savo kūno svorį bei nestabilius paviršius, platformas, įvairaus dydžio kamuolius. Ši mankšta yra puiki priemonė gerinanti koordinaciją, lavinanti raumenų ištvermę ir tarpraumeninę koordinaciją. Užsiėmimo metu lavinamas judėjimas, o ne atskiri raumenys, siekiama judesių kokybės, o ne kiekybės, ir dailinamos kūno formos. Tokių pratimų metu yra lavinama bendra kūno pusiausvyra, stiprinami gilieji kūno raumenys, kurie stabilizuoja stuburą. Kūno balanso treniruotės metu intensyvumas yra palaipsniui didinamas. Nauda akivaizdi – ugdoma bendroji kūno jėga, raumenų ištvermė, pusiausvyra ir koordinacija.